DOA KU

Bismillah,

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Berkat junjungan Nabi Muhammad S.A.W. serta para sahabatnya.

Wahai Allah, Ampunilah Dosa Kedua Ibu-BapaKu, Dosa Kedua Ibu Bapa MertuaKu. Peliharalah mereka semua sebagaimana mereka (ayah dan bondaku) memelihara aku sewaktu aku kecil-kecil dahulu Ya Allah. Lebih-lebih lagi wahai Allah, limpahi Rahmat mu kepada Allahyarham Ayahanda ku yang telah pergi menemui mu Ya ALLAH.

Ya ALLAH, Bukakanlah pintu rezeki ku seluas-luasnya, dengan rezeki yang halal itu semoga aku gunakan untuk perjuangan yang lurus Ya Allah. Ya Allah, kau berilah aku kesihatan tubuh badan Ya Allah, dan dengan kesihatan itu semoga akan aku gunakan untuk ke jalan yang benar Ya Allah.

Ya Allah, kau bahagiakan keluarga ku, isteri ku, anak ku, adik-beradik ku mahupun keluarga ipar-lamai ku. Jadikan mereka semua bersatu di bawah lembayung rahmatmu sebagaimana yang telah engkau amanahkan kepada kami. YA ALLAH.

Wahai ALLAH, terimalah doa aku yang hina ini.

ALLAH HUMMAH YA ALLAH,
ALLAH HUMMA YA RAHMAN,
ALLAH HUMMA YA RAHIM,

AMIN....

RUANG IKLAN KOSONG UNTUK DISEWA/ SPACE FOR RENT

Hantar apa-apa iklan....Saya akan iklan untuk anda..hantar kan ke hassimjelebu@gmail.com/interested pls send email to hassimjelebu@gmail.com

GAMBAR PILIHAN KU

Salam Buat Semua, Ini ada hadiah buat semua yang hadir ke Blog ku ini.

Sunday, December 21, 2008

BERSANTAI DIHUJUNG MINGGU

Dari Kiri..Umi, Abah, mahani, Lutfi dan aku..yang lain-lain tu aku tak kenal..pengunjung yang datang saner la tuuu..
21 Disember 2008 ~ Mmmm...badan ini perlu rehat termasuk otaknya sekali...So saya ajak Mahani dan Lutfi untuk pergi berehat di Sungai Tekala...Sepatutnya hari ini aku ada program di Bandar Seri Putra..tapi aku tundalah program tu...

Lutfi apalagi seronok bukan main...sampai di sana lebih kurang Jam 10.00 pagi..aku bayar tiket masuk Rm 1.00 seorang. Lutfi dapat masuk free....Punya la lama Lutfi mandi sampai pukul 2 lebih baru naik...Waktu tu Abah dan Umi pun datang sekali singgah. Dia baru balik dari kenduri di Beranang.
Lepas balik dari Sungai Tekala, kami pergi ke Mid Valley..sajer jalan-jalan...tempat macam nie bukan nya pilihan aku tapi Mahani dah beriya-iya ajak..aku pun pergi. Kami makan Mcd di sana dan buat window shopping, lepas tu kami balik lebih kurang Jam 6.30 petang...Kami Solat Asar di highway Saga lebih kurang jam 6.40 petang..hee...hee...dah lewat...tu yang malas nak pegi tempat-tempat macam tu tu..leka sajerrr....tapi tu alasan ajerrr...ada banyak surau kat saner aku jer yang tak sembahyang...

Balik tu dah penat sangat kononya nak cari tukang urut tapak kaki kat Kajang..la tak bukak lagi..apa lagi...terus balik rumah..lepak rumah juga yang bestnya...Rumah ku Syurga Ku...

2 comments:

Dominika said...

Merry Christmas and happy new year 2009

HASSIM MOHD ABDUL RAHMAN said...

TQ Dominika..Are you from jelebu or you just drop by my web?

Happy Christmas and happy new year...