DOA KU

Bismillah,

Dengan nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani. Berkat junjungan Nabi Muhammad S.A.W. serta para sahabatnya.

Wahai Allah, Ampunilah Dosa Kedua Ibu-BapaKu, Dosa Kedua Ibu Bapa MertuaKu. Peliharalah mereka semua sebagaimana mereka (ayah dan bondaku) memelihara aku sewaktu aku kecil-kecil dahulu Ya Allah. Lebih-lebih lagi wahai Allah, limpahi Rahmat mu kepada Allahyarham Ayahanda ku yang telah pergi menemui mu Ya ALLAH.

Ya ALLAH, Bukakanlah pintu rezeki ku seluas-luasnya, dengan rezeki yang halal itu semoga aku gunakan untuk perjuangan yang lurus Ya Allah. Ya Allah, kau berilah aku kesihatan tubuh badan Ya Allah, dan dengan kesihatan itu semoga akan aku gunakan untuk ke jalan yang benar Ya Allah.

Ya Allah, kau bahagiakan keluarga ku, isteri ku, anak ku, adik-beradik ku mahupun keluarga ipar-lamai ku. Jadikan mereka semua bersatu di bawah lembayung rahmatmu sebagaimana yang telah engkau amanahkan kepada kami. YA ALLAH.

Wahai ALLAH, terimalah doa aku yang hina ini.

ALLAH HUMMAH YA ALLAH,
ALLAH HUMMA YA RAHMAN,
ALLAH HUMMA YA RAHIM,

AMIN....

RUANG IKLAN KOSONG UNTUK DISEWA/ SPACE FOR RENT

Hantar apa-apa iklan....Saya akan iklan untuk anda..hantar kan ke hassimjelebu@gmail.com/interested pls send email to hassimjelebu@gmail.com

GAMBAR PILIHAN KU

Salam Buat Semua, Ini ada hadiah buat semua yang hadir ke Blog ku ini.

SILA KLIK DISINI UNTUK BACA

Monday, June 22, 2009

SELAMAT HARI BAPA




21 JUN 2009 ~ Adalah hari bapa. Semua orang menyambut hari bapa. Memanglah hari bapa ini disambut setiap hari, tetapi tidak salah kita mengingati hari bapa sempena Hari Bapa pada 21 Jun 2009.

Walau bagaimanpun, hanya ALFATIHAH yang dapat aku hadiahkan buat ayahanda ku. Sesungguhnya telah aku ceritakan sebelum ini bahawa ALLAHYARHAM AYAHANDA KU MOHD. ABDUL RAHMAN BIN CHUBOI TELAH PERGI MENEMUI PENCIPTANYA PADA 28 JUN 2007, JAM 7.30 PM (HARI KHAMIS MALAM JUMAAT) DIKALA UMURNYA 67 TAHUN.


AL-FATIHAH. YA ALLAH AMPUNILAH DOSA AYAHANDA KU, KAU LETAKKANLAH AYAHANDA KU DIKALANGAN ORANG-ORANG YANG BERIMAN. KAU MASUKKANLAH AYAHANDA KU KEDALAM SYURGA MU DENGAN RAHMAT MU YA ALLAH.

Kepada kalian yang datang ke blog aku, sayangilah bapamu, ambillah peluang untuk sentiasa bersamanya.

Salam dari,

HASSIM MOHD ABDUL RAHMAN

4 comments:

Anonymous said...

bila kita nak buat tahlil sendiri sambil bersihkan kubur abah????
sebelum pose nak???? kalau dapat bagitau awalll

HASSIM MOHD ABDUL RAHMAN said...

Nak beritahu siapa? Memang kita ada cadangan begitu.. InsyaALLAH akan kita buat sebelum puasa.. tapi siapa yang menulis cadangan ini, kerana tiada nama.. it can be anyone...

mama said...

kaktam lah....

HASSIM MOHD ABDUL RAHMAN said...

Ohh.. Kak Tam..tu laa.. tak letak nama. Kita pun tak tahu sapa....

Insyallah, mungkin kita buat sebelum puasa... tapi tu dah dekat dah tu kan???